Polityka dostaw, zwrotów i reklamacji

  1. Podane ceny są cenami brutto i są podane w walucie wybranej przez Użytkownika w panelu strony.
  2. Zamówienia składane przez stronę www.knotme.pl przyjmowane są do realizacji:
    a) od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni świątecznych ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 10 do 16,
    b) na następny dzień roboczy, jeżeli zamówienie zostało złożone po godzinach pracy, sobotę lub dzień świąteczny.
  3. Czas produkcji zamówienia wynosi 10 dni roboczych.
  4. Wysyłka na teren Polski realizowana jest poprzez Paczkomaty 24 lub InPost kurier bezpłatnie.
  5. Czas dostawy na teren Polski wynosi średnio 2 dni robocze.
  6. Po złożeniu zamówienia Kupujący przez przynajmniej dobę ma czas na bezpłatną zmianę parametrów produktu lub rezygnacji z zamówienia. Po tym czasie zamówienie przechodzi do realizacji i zmiana jego parametrów obciążona jest kwotą w wysokości 30% wartości zamówionych produktów (z wyłączeniem kosztów wysyłki). Jednak również w wypadku chęci zmiany po tym czasie zachęcamy do kontaktu – jeżeli proces produkcyjny jeszcze się nie rozpoczął, zmiana parametrów jest bezpłatna.
  7. Status zamówienia, potwierdzenie wysyłki jak i inne informacje o zamówieniu przekazywane są na podany adres e-mailowy lub udostępniane na specjalnej stronie www podawanej w momencie złożenia zamówienia.
  8. Klient ma możliwość uiszczenia ceny przelewem na numer konta bankowego 34 1870 1045 2078 1040 9135 0001 (dla płatności w złotych polskich).
  9. Ze względu na naturę przedmiotu, wyłączone zostaje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni.
    Podstawa prawna: prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:
    a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
    b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  10. W przypadku reklamacji towaru ze względu na wady produkcyjne prosimy o przesłanie maila na support@knotme.eu oraz zawarcie opisu, zdjęć uszkodzenia oraz daty zakupu.