Skip to content
- Podane ceny są cenami brutto i są podane w walucie wybranej przez Użytkownika w panelu strony.
- Zamówienia składane przez stronę www.knotme.pl przyjmowane są do realizacji:
a) od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni świątecznych ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 10 do 16,
b) na następny dzień roboczy, jeżeli zamówienie zostało złożone po godzinach pracy, sobotę lub dzień świąteczny.
- Czas produkcji zamówienia wynosi 10 dni roboczych.
- Wysyłka na teren Polski realizowana jest poprzez Paczkomaty 24 lub InPost kurier bezpłatnie.
- Czas dostawy na teren Polski wynosi średnio 2 dni robocze.
- Po złożeniu zamówienia Kupujący przez przynajmniej dobę ma czas na bezpłatną zmianę parametrów produktu lub rezygnacji z zamówienia. Po tym czasie zamówienie przechodzi do realizacji i zmiana jego parametrów obciążona jest kwotą w wysokości 30% wartości zamówionych produktów (z wyłączeniem kosztów wysyłki). Jednak również w wypadku chęci zmiany po tym czasie zachęcamy do kontaktu – jeżeli proces produkcyjny jeszcze się nie rozpoczął, zmiana parametrów jest bezpłatna.
- Status zamówienia, potwierdzenie wysyłki jak i inne informacje o zamówieniu przekazywane są na podany adres e-mailowy lub udostępniane na specjalnej stronie www podawanej w momencie złożenia zamówienia.
- Klient ma możliwość uiszczenia ceny przelewem na numer konta bankowego 34 1870 1045 2078 1040 9135 0001 (dla płatności w złotych polskich).
- Ze względu na naturę przedmiotu, wyłączone zostaje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni.
Podstawa prawna: prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:
a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
- W przypadku reklamacji towaru ze względu na wady produkcyjne prosimy o przesłanie maila na support@knotme.eu oraz zawarcie opisu, zdjęć uszkodzenia oraz daty zakupu.